VILKEN KVÄLL!!

Wow säger jag!
Vi har nog aldrig varit med om en sådan kväll som igår tidigare.
Vi hade ju lan-, film- och spelkväll med övernattning för den som ville i kyrkan och det kom hur mycket ungdomar som helst som jag aldrig sett förr! Så otroligt roligt! En del kände jag igen från Bara Vara på Mimers, andra var nya ansikten. Det blev en helt ny upplevelse och vi som ledare fick verkligen en utmaning i vårt ungdomsansvar. Spännande!





Vi har fått en kaffemaskin! :D



Jag tog tyvärr inte så mycket kort igår utan jag filmade mest. Men det är så tråkigt att jag inte kan lägga upp filmerna här, de är i för hög kvalitet för bloggen...

Jättemånga av ungdomarna ville sova över, men själv körde jag hem klockan halv 2 inatt. Simon var kvar hela natten och sov ingenting. Jag hämtade honom vid kl 12 idag, då hade alla som var kvar återställt allting och allt såg ut som vanligt igen ;)
Sedan skulle vi storhandla och det gick väl lagom snabbt med en som inte hade sovit en minut och en som hade sovit i alla fall 7 timmar men som hade huvudvärk...

Nu har vi precis ätit och snart ska jag iväg på tjej- och filmkväll till Emma! Hörs imorgon! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0