Today I don't feel like doing anything

Annandag jul.
Känner mig trött och seg idag.
Vi tog lång sovmorgon, sen var vi nere på Brunnsbotorget och handlade. 
Nu har jag tagit kort på mina julklappar och plockat iordning lite.  

Tänkte ni kunde få se hur hur min juldag såg ut igår: 

På gudstjänsten predikade Martin Kvidal vilken var min lärare i apologetik på bibelskolan! Jättebra! Efter gudstjänsten åkte vi upp till Simons familj.
Vi blir ganska många när vi samlas bara närmaste familjen; Min familj, Simons familj, Madde, Simons farmor o farfar och morfar.


Louisa och Hanna hade gjort ett jättestort pepparkakshus.





Efter fika och sång var det dags för julklappar.

Simon var tomte.






Jag är verkligen otroligt nöjd och glad för mina julklappar! TACK!
Simon gav sina julklappar till mig på julafton, men igår fick jag en julklapp som var "från tomten" och jag kunde verkligen inte fatta vem det var! Men det visade sig att det var ytterligare en klapp från Simon! Ett wii-spel "Disney Universe", jättekul!

Vi fick Fjord Hardanger Bestick som vi önskat oss, både matbestick och smörgåsbestick. Vi fick också 2 st tallrikar i den service som vi äntligen bestämt oss för att börja samla på, nämligen Villeroy & Boch, Gray Pearl. Jag har redan en komplett kaffeservice som jag fått av mormor och morfar, men nu ska vi börja samla på en fin matservice.

Jag fick massa söta cupcake-grejer av mamma och Ellinor, perfekt till min lilla samling!


Nej nu ska jag och Simon laga middag, sen ska vi "leka" med våra julklappar! :P
Kommer ni ihåg när man var liten? Det var så roligt dagarna efter jul när man plockade upp alla sina julklappar och testade och lekte med dem! Ungefär så känns det nu ;) Även om det är på ett helt annat sätt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0