Jul på Liseberg

Idag har vi varit på Jul på Liseberg, så mysigt! Där kan man verkligen få julkänsla, även då det började regna senare på kvällen...





Vi köpte fudge i olika smaker.

Mamma och Ellinor köpte Bräutigams marsipangrisar.


Vi åkte Jukebox.




Men den främsta anledningen varför vi var på Liseberg var för att vi skulle gå på Lotta på Liseberg där bl.a. Chris Medina och Solid Gospel skulle sjunga!

Chris Medina


Cyndee Peters
och kören Solid Gospel!

Niklas Andersson


Ina Backendal (ni vet hon jag är Bara Tjejer ledare tillsammans med) och Stina Hillberg! :)

Detta året fanns det numrerade platser så man slapp att sitta och passa en plats i en timma... Däremot fick vi plats allra längst bak så vi såg inte så jättebra. Dessutom började det regna ganska mycket. Men hellre det än att det var som förra året då det var så fruktansvärt kallt! Vi satt med filtar och massa lager kläder och höll på att frysa tårna av oss. Nej då får jag nog hellre regn på mig :)


Till och med Göteborgshjulet är julpyntat nu i röda färger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0