Da'n före da'n före doppareda'n

Igår var Josef & Madde hos oss på middag och fika!

Idag efter jobbet åkte jag till mamma och pappa och klädde granen!
Ellinor var också där, hon har kommit hem från Trollhättan nu över jul.

Vi är ju så "knäppa" och har vår gran i köket! De flesta brukar reagera på det. Men man ska ju ha den så att man alltid kan se den och var är man mest om inte i köket? ;) Den står mitt i rummet så här dansas det runt granen hela tiden.
 

Kan inte fatta att det är julafton om bara 2 dagar!! Nu ska jag vara ledig i några dagar och bara försöka ha roligt och ta det lugnt. Får väl se hur det går med att ta det lugnt... Men jag ska i alla fall börja med att kolla på en film!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0