Bonde söker fru -Bröllopet

Har precis kollat på Pelle & Louises bröllop i Bonde söker fru och det är bara komiskt!!
De gifte sig i Lindome kyrka där jag var på mitt kusinbarns dop för bara några veckor sen (har ett till kusinbarn som döpts där och min kusin gifte sig där)! Hade inte ens koll på att Pelle & Louise bodde i närheten av Göteborg!
Sen fick man ju se att Louise var på Wedding Square och valde ut sin brudklänning, där har jag också varit!
Sist men inte minst tog Louises tjejkompisar henne till Haga Badet, ja det var ju där vi var på min möhippa!
Knäppt!!


Nu ska vi skriva julkort!!

Sista dag att posta julkorten är ju på fredag om de ska komma fram i tid, så nu måste vi skynda oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0