Min lilla tårta!

Idag blev det en liten fika med Alex & Wictoria.

Sen kollade jag på regnbågen.

Nu håller jag på och funderar på vad jag ska göra med det sista som är kvar av bröllopstårtan.
Hela de två översta våningarna är orörda och det känns hemskt att slänga dem. Men jag tror det är för sent att frysa in dem nu. Så dumt att jag inte åt upp dem i veckan. Men vem smäller i sig massa tårta bara så där?
Den ser i alla fall fortfarande jättefin ut, även om den har börjat spricka på några ställen.
Min fina lilla tårta!







Vad ska jag göra?
Någon som har något bra tips?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0