KAFFE

Mmmm sitter här och njuter av en kopp kaffe!
Kaffet nere på Zakynthos var blaskit och äckligt så jag har inte druckit kaffe på en vecka (kanske därför jag är sjuk?!) Så nu ska jag dricka kaffe i mängder och ta igen en veckas avgiftning! ;)

Idag är jag ensam hemma. Simon har gått till skolan och eftersom jag är sjuk kunde jag inte jobba :( Känns verkligen märkligt men otroligt skönt att inte ha någon skola att gå till! Dessvärre lever jag nog fortfarande i min lilla bubbla av ledighet och bröllopsyra och kan inte riktigt inse att hösten står runt hörnet och det finns en hel del annat att ta tag i...

Snart ska ni få se fler bilder från resan, men först måste jag diska och ta hand om tvätten. Blir ju en hel del tvätt efter man kommit hem från en resa. Handla skulle också behövas, kylskåpet är nästan tomt förutom lite grejer som mamma var så snäll och hade handlat åt oss igår :) Städa skulle inte heller vara fel... Ja det finns allt att göra! Men jag kanske borde vila också så jag blir frisk...!

Hörs snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0