Långfredag

Denna vecka har verkligen varit intensiv.
Inte nog med att den började i London, när jag kom hem var det bara att sätta igång med plugget igen. Men Alexandra var så snäll så jag fick vara ledig resten av tisdagen efter att jag hade kommit hem :) Då hann jag i alla fall landa och andas lite.

Men i onsdags, igår och till och med idag (!) har vi pluggat på ordentligt. Dessutom är jag förkyld igen till på köpet. I onsdags blev det snabba ryck då vi fick tag på en pilotintervju som skulle genomföras. Det var bara att i princip kasta sig iväg. Igår hade vi handledning i 2 ½ timme och idag har vi ÄNTLIGEN formulerat klart vårt syfte med c-uppsatsen och våra frågeställningar. Trots att uppsatsarbetet har pågått i snart en månad och vi ju i våra tankar vet vad det är vi vill undersöka så är det otroligt svårt att formulera det bar i text. Men nu har vi nog till slut lyckats! Detta gör att vi äntligen kan avsluta vår intervjumall och börja boka intervjuer med chefer och personalavdelningen i de företag där vi utför studien, dock ligger vi 2 veckor efter enligt vår egen tidsplan vi gjort upp...

Tack vare att vi jobbade på så hårt idag så har vi bestämt att vi kan vara lediga i helgen och till och med även på måndag!! Så skönt! Så nu kommer jag få en påskafton, en påskdag och en annandag påsk att spendera utan plugg. Jippi!

Imorgon firar jag påskafton på Brattön, i Hålta och förmodligen på Marstrand!

GLAD PÅSK PÅ ER!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0