De 2 första dagarna v.14

Här händer mycket! (ja det är väl inte så ovanligt i och för sig...)
C-uppsatsen dominerar mitt liv.
Tänkte bjuda på några höjdpunkter från de 2 dagar som passerat denna vecka:

Så här trött kan man bokstavligt talat bli på c-uppatsen. Hon sover alltså på riktigt!

Men en sak gjorde mig i alla fall glad mitt i pluggandet och det var att solen tittade fram så jag kunde inviga min skinnjacka för första gången detta år! Conversen fick jag använda redan i fredags! :)

Sen blev det tårtkalas!


Idag har solen minsann inte varit lika vänlig mot oss... Vi tog oss en promenad och lämnade paraplyerna hemma. Givetvis började det regna!

Vi gick i alla fall till Wedding Square och spanade in lite tärnklänningar. Börjar verkligen få PANIK nu. Snart är det bara 4 månader kvar!! Hur ska jag hinna? NÄR?

Sen fick jag för första gången i mitt liv beskåda framtagandet av hemmagjord pasta! :)


Nu ska jag skynda mig i säng så jag hinner sova lite innan nästa hektiska dag börjar! Imorgon bär det av mot Trollhättan och min mentor på Saab!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0