4 månader kvar!!

Idag är det exakt 4 månader kvar tills vi gifter oss!!!!!
Åh vad jag längtar!!

Det är mycket att tänka på nu.
Från och med idag kan vi ansöka om hindersprövning till exempel (den gäller bara i 4 månader).
Vi måste ta tag i namnbytet.
Jag och min tärna MÅSTE verkligen gå på stan nån dag och kolla tärnklänning! Det är typ 3 månaders beställningstid på vissa klänningar.
Vi måste beställa brudbukett.
Köpa smycken och skor.
Ja listan kan göras lång...
Nu när vi vet var vi ska köpa vigselring så känns det skönt i alla fall. Nu är det bara att gå och göra beställningen.

Men jag längtar så tills dagen kommer och allt är klart och jag bara står där i kyrkan med honom och känner mig lycklig! Och alla som jag tycker om är där! :) Åh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0