2 dagar kvar till London!

Kan inte fatta att det bara är 2 dagar kvar tills vi åker!

Försöker få lite London-feeling. Men det är inte så lätt när tiden tickar på och plugget hopar sig.
Måste börja packa snart! Men å andra sidan ska jag inte packa så mycket så att jag får plats med det jag kommer shoppa där! Fast jag får väl se hur mycket jag har råd att shoppa för. Nu idag ska jag köpa 4 nya sommardäck och bilförsäkringen skall betalas... Hujedamej. Inga roliga kostnader. Shopping i London hade varit mycket roligare!

Men nu är Alexandra här och vi ska fortsätta med intervjuguiden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0