Förberedelser

Idag fyller Alexandra år -Grattis tjejen!! :DIdag är det lite förberedelser som gäller.
Försöker skapa en "Shabby Chic outfit" eftersom det är temat på Tårtutställningen nu i helgen!

Om du undrar hur Shabby Chic ser ut, spana in http://systrarnadreamhome.blogspot.com/ som har en liten mysig butik här i Kungälv, eller så kan du ju komma på utställningen och se själv! ;)

För ovanlighetens skull ska jag vara hemma ikväll, är nästan aldrig hemma en fredagkväll.
Egentligen skulle jag gått på konsert i smyrna ikväll, ett irländskt (tror jag) band kommer dit och spelar: Bluetree. 
Men ikväll känner jag att jag behöver vila och somna i tid så jag blir pigg och taggad inför helgen! :)
Och så är det ju slutaudition i Idol!

Men nu ska jag försöka hinna plugga lite också.
Idag har vår första hemtentauppgift kommit ut. Bäst att kolla in vad den uppgiften handlar om... 


 



Men som sagt, ni vet vad som gäller.
SCANDINAVIAN CAKE SHOW 2010
Kvarnkullen, Kungälv.
Imorgon 10-17 och på söndag kl 10-16.

Vi ses där!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0