Thailand på 5 minuter

Ibland är steget inte så långt...
Igår skrev jag ju om att jag skulle på en överraskning med Tårtdecor-gänget idag.
Det enda jag visste var att jag skulle klä mig somrigt! Hmm....

Det visade sig att vi skulle på "Sol och Sand". Helt fantastiskt grymt och härligt skönt! :D
Ibland är steget till värmen inte så långt...

Med 32 grader, vågor som skvalpar och en härlig juice-drink kan man inte klaga!

Dock var jag lite fel klädd. Jag skulle klätt mig mer svalt än vad jag kunde ana.
Men men... Är det en överraskning så är det!



Det blev en hel del fnitter och skoj!
Bl.a. fick jag lära mig att fiskmås heter flying moose på engelska...! ;P

Efteråt bjöds det på god mat, tårta à la Anna och trevligt prat!  

Tack för en trevlig kväll tjejor! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0