Jenny Berggren och Circus-Mie

I fredags lyssnade jag ju på Jenny Berggren som sjöng några låtar från hennes nya skiva och lite covers, samt att hon även talade en del utifrån sin nya bok om det hon varit med om genom livet med Ace of Base mm.

En fullsatt aula som väntar på Jenny Berggren.



Idag har jag varit på gudstjänst där den här tjejen pratade och visade några trix:

"Circus-Mie" kallar hon sig :)


Men nu är helgen slut och det är dags att ta tag i en ny vecka.
Min vecka börjar med att jag ska besiktiga min bil.
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0