och ljuset lyser i mörket och mörkret har inte övervunnit det

Nu sitter jag här med varmt honungsvatten och en varm vetesäck på axlarna.
Det är jobbigt att vara sjuk och febrig :(
Pga att jag blev sjuk har min helg varit väldigt lugn.
Igår gjorde jag i princip ingenting och inte idag heller förutom att jag åkte in på gudstjänsten och sen upp till kyrkogården och tittade på alla de vackra ljusen!
Det är svårt att fånga känslan av alla hundratals ljus som lyser på kyrkogården just nu. 
Men det är mäktigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0