Nytt gammalt folk

Två dagar fyllda av människor jag inte träffat på länge!

Igår var det 20+. Det var jättekul! Det kom massa folk som jag inte träffat på länge så det var jättekul att se dem! Det är framför allt kul när man efteråt hittar massa bilder på kameran som man själv inte tagit. Av 30 bilder hade jag tagit 2 själv! ;)




Idag har jag varit på skolan i Trollhättan och då träffade jag också massa människor som jag inte sett på jättelänge! Det var trevligt! :)

Det tråkigaste med allt är bara att jag inte hinner prata med dem tillräckligt. När jag träffar någon jag inte träffat på länge blir jag så nyfiken på vad den har gjort på sistone osv. Men man hinner ju sällan prata om allt man vill prata om.
Det var jättetråkigt igårkväll för plötsligt bara försvann alla! Plötsligt åkte alla hem och fort gick det. Jag kände mig inte alls klar. Hade mycket jag ville säga. Men men det kommer väl fler tillfällen.
Haha vad konstigt detta lät. Jaja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0