Allt och inget

Vilken seg dag det blev!
Efter en dags jobb och tandläkarbesök igår blev det House och sen känns inte som om jag gjort någonting sen dess.
Det känns som om det är rätt lugnt just nu. Men egentligen har jag jättemycket att göra.
Så antingen har jag blivit bättre på att hantera stress, eller så skjuter jag saker o ting åt sidan...
Hmm.

Hur som helst är jag ändå värd lite ledigt nu med tanke på att alla grundskole- och gymnasieelever har höstlov denna vecka! Det har ju inte en annan... Den härliga tiden är förbi.
Men idag har jag lyckats ägna mig åt sådant som man sällan har tid för annars.
Och nu ska vi iväg och träffa en bröllopsfotograf!! :D


Grattis lilla Hugo på namnsdagen! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0