525600 minuter

När jag vaknade upp igår och såg att snö-slasket föll utanför blev det inget Trollhättan för min del.
Men vad gör det? :) Det var i och för sig introduktion i en ny kurs, arbetsrätt II, men jag läste arbetsrätt I i våras så jag tror jag klarar mig.
Istället för skola blev det jobb, som även denna dag har fyllt min tillvaro.

Men imorgon blir det Uddevalla. Vi ska försöka räta ut det konstiga instruktionerna från vår luddiga lärare om något som vi inte vet hur vi ska göra. Det blir jättebra. Det ska in på fredag. Det tog 9 dagar för vår lärare att svara på vårt mail. Ville bara säga det.

Annars rullar livet på. Nu väntar jag på Välkommen åter.

PS. Idag är det Mårtensafton. Vad innebär det? DS.

Välkommen åter!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0