11/11

3,5 timma revideringsarbete. Helt okej.
NU är uppsatsen inlämnad och klar!
Kul har vi i alla fall haft, vi tre! :)

Är nöjd och glad över att jag fick tag på en kavaj idag. Och en top som en extra bonus.
Men klänningen från H&M blev jag inte nöjd med så den får jag skicka tillbaka och byta till något annat.

Sen har jag väl inte så mycket mer att säga...
Imorgon styr jag kosan hem till Josefine o Andreas i Uddevalla.
Där är det mycket mer snö än här kan jag säga, där är det vitt överallt, till skillnad från det här tråkiga slasket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0