Pingsthelgen

I fredags var det 4ever and after 8 i kyrkan; Dansare, rockband, solosång, massa filmklipp, tävlingar, torra skämt och annat roligt!

Efter jobbet igår åkte jag och Simon ut till Marstrand och hade en härlig eftermiddag där ute i solen!

Det är så vackert att det nästan ser ut som en tavla!

På kvällen blev det grill, sååååååååååååååååååå gott!! Vi åt grillspett med lax, tonfisk, champinjoner, röd och gul lök, torsk, zuzzini och röd paprika. Vi grillade även kyckling och fläskytterfilé. Och till hade vi massa sallad, gurka, oliver, soltorkade tomater, fetaost, gräddfil, potatissallad mm, ja MUMS vad gott det var!! XD Blir du läskad nu? ;P
Sen såg vi "27 dresses". Som de flesta filmer har jag sett den förut, men den är ju så söt! (:

Idag var jag på en jättebra gudstjänst och sen har jag mest slappat... Spelat kubb i solen.

Kärlek, Glädje, Frid, Tålamod, Vänlighet,
Godhet, Trohet, Mildhet, Självbehärskning.
Gal 5:22
Ja, tänk om man hade allt det, det vore nåt!
Men man kan jobba på det :)
Och man kan få Hjälp. Det är det bästa. För vi är inte ensamma.

Tänk om alla människor tänkte mer på hur de är, hur de beter sig, hur de agerar, vad bra det hade varit då!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0