Dunder o brak!

Då var vardagsveckans stress över. Tredje natten på jobbet avklarad :) Men HJÄLP vilket åskväder det var igår i Kungälv!! :O För att inte tala om haglet. Har nog helt ärligt ALDRIG sett så stora hagelkorn! De slog mot fönsterbläcken så jag trodde de skulle komma in i huset! Och eftersom jag har en stor spricka i min bilglasruta trodde jag att den skulle krossas...! Det skulle just vara snyggt. Hade för övrigt inne bilen på service igår så nu är den ordentligt undersökt :)

Dagen idag innehåller plugg, foton, blogg och facebook. Men jag måste ju erkänna att jag lägger minst tid på plugget just nu... :S Måste sätta fart! Har skickat in rapporten idag så nu har jag börjat skriva på hemtentan som ska in 31 maj.

Bjuder på en flummig bild på mig från i onsdags innan jag går haha:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0