Andas?

Ojojoj. Denna veckan är verkligen fullspäckad!! Det börjar liksom änna köra ihop sig om jag säger så...
Men innan jag går in på det ska jag bara nämna att jag lyckades gå och "shoppa" nästan hela dagen i lördags utan att köpa någonting! :D Men egentligen vill jag inte vara glad åt det, egentligen ville jag självklart haft åtminstone någonting, men jag måste se det från den ljusa sidan att jag sparade pengar!! Jo en sak införskaffade jag mig faktiskt, och det var en datumlott från Guldfynd, så nu tänker jag vinna en miljon kronor och bli stenrik!! XD

Sen kom söndagen och då var det slut på ledigheten. Jag började jobba kl 15 igår och slutade 9.30 idag.
Nu kommer resten av veckan (läs om du orkar): Imon ska jag upp till skolan i Trollhättan för den där intervjuträningen och sen ska jag, Alex o Wictoria fortsätta på rapporten. Efter det åker jag direkt till jobbet igen för ännu en natt och slutar någon gång på förmiddagen på onsdag så jag hinner upp till seminariet i skolan som börjar 13.15 då jag ska hålla i en föreläsning om Arbetstidslagen. Direkt efter seminariet är det klassfest i Trollhättan, kubb o picknic på filtar mm. Sen får jag åtminstone en natt hemma till torsdag då jag o tjejerna förmodligen måste fortsätta skriva på rapporten innan jag åker till jobbet igen och slutar halv 10 på fredag morgon och om vi inte blivit klara med rapporten då på torsdagen så är det bara till att fortsätta skriva på den igen på en gång eftersom den ska in just på fredag!! Haha hänger du med? Snacka om att jag kommer vara slut till helgen!
Men nästa vecka är det bara att ta nya tag för då ska hemtentan skrivas och examinationsseminarium förberedas. SEN är det BARA att plugga inför salstentan också! :O

Så nu när ni vet hur mycket jag har framför mig får vi se hur mycket bloggande det hinner bli denna vecka...

Nu måste jag fortsätta öva på intervjun inför imon, vilket jag nyss fick höra av en kompis antagligen kommer bli asjobbigt för respondenterna fattar tydligen inte vad man säger!! Så jag har försökt översätta hela min intervjumall till engelska om det nu hjälper.... Jag blir SÅ trött på min skola.

Men när klockan blir 8 ikväll tänker jag inte plugga för jag vill inte missa intervjun med Kronprinsessan Viktoria och Daniel på tv! ;)



Till sist: Grattis Norge på Nationaldagen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0