Rubikskuber....

...är något jag aldrig lyckats lösa. Men det finns ju några varianter om man säger så!

Idag kraschade min dator!!!! Allting fungerade helt normalt, jag lyssnade på musik och var inne på bröllopstorget och kikade. Så bara helt plötsligt dog den. Helt svart. Jag fick panik! Alla dokument!! All musik! Alla foton! Men främst dokumenten, viktiga dokument i projektet! Jag provade att starta om flera ggr, det gick en stund sen dog den igen. Men jag lät den vila i några timmar och sen fungerade den igen! :) PUUHH!
Som alltid när det händer nåt med datorn ringer jag Simon på en gång ;P Han trodde att datorn bara hade blivit lite för varm. Den behövde bara vila lite. Tur att jag har honom så han kan lugna ner mig ;) Min älskade Simon<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0