Pluuuuuuug

Igårkväll var det omöjligt att somna!! Det var så frustrerande och irriterande. Till slut somnade jag, kl halv 3 på natten... Oerhört jobbigt när man ska gå upp tidigt nästa morgon.

Idag har jag suttit hemma hos Simon och pluggat hela dagen. Han har tenta imorgon så vi sitter här och råpluggar båda två. Jag tror jag är klar med min individuella uppgift nu!!! :D Eller ja, den ena av de individuella uppgifterna iaf. Det finns en till som ska göras. Men det känns så gött att vara en bit på väg iaf, denna ska inte in förrän 29 mars men man vet aldrig vad som kan komma i vägen så det var lika bra att göra den nu tycker jag. Den andra individuella uppgiften ska in 31 mars. 

Än är jag inte jättenöjd med det jag just skrivit så jag kommer nog få göra en hel del korrigeringar. Men nu har jag en grund iaf :)

Ska snart köra hem tror jag. Imorgon ska jag upp till Trollhättan. Ikväll kommer Familjen Annorlunda och Saltön! (:
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0