Morot

SUCK! Idag får vi veta att vår uppdragsgivare hade dubbelbokat sig nästa vecka, så vi kan inte redovisa nästa torsdag vilket varit besämt ända sedan 26/1. Nu måste vi redovisa på tisdag istället då vi egentligen hade tänkt att öva på redovisningen, men det går ju inte nu. Detta innebär att vi måste öva imon istället då jag hade tänkt vara ledig!! Så irriterande!!

Så min drivkraft för dagens pluggande försvann. Min drivkraft att ta tag i det tråkiga plugget idag var att jag skulle få träffa Simon imon. Men nu kan jag ju inte träffa honom imon :( Jag behöver en morot för att bli motiverad att plugga! Men jag skaffade mig en ny morot, Simon kommer hit ikväll istället ;) Så nu har jag varit jätteduktig och skrivit halva uppgiften! (: Usch så tråkigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0