KENT

Igår var jag på Kents konsert i Lisebergshallen med syrran!! Insläppet var kl 19 men vi åkte in redan kl 17 för att vara på den säkra sidan eftersom vi hade stå-plats. Och tur var det, det stod redan ett 70-tal pers i kö när vi kom! Folk satt på filtar eller i solstolar och hade mat och dricka med sig. Verkar som om dom hade varit där länge! När vi väl ställt oss i kön undrade vi hur vi skulle lyckas fördriva 2 timmar men det gick faktiskt bra och det kändes inte allt för segt. Finns alltid lite underhållande folk i kön man kan kolla på ;)

Sen öppnade dom insläppet och då var det bara att rusa in till garderoben så snabbt man kunde och sen in i hallen. Vi hamnade typ 2 meter från scenen! XD Yes! Förbandet var Support och dom började spela kl 20. Sen kom Kent typ kl 20.50. De körde många av låtarna från det senaste albumet som jag tyvärr inte lyssnat in mig särskilt mycket på :/ Men som tur var spelade de även gamla godingar som tex: Palace&Main, Socker, Romeo återvänder ensam, Kärleken väntar, FF, Dom andra, Ingenting och Mannen i den vita hatten!!! <3

Här kommer lite av gårkvällens bilder:

  
 
 
Vid konsertens slut sprutades det ut MASSOR av röda pappersfåglar över publiken! Det var jättehäftigt!!!


Nöjda systrar efter konserten! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0