Ingenting att göra...

Kl är ca 19.12, jag sitter här och lyssnar på Disney-musik och har ingenting att göra!! :D Helt otroligt! :O
eller okej, ingenting och ingenting... jag har egentligen en individuell uppgift kvar att skriva. Men jag ska va hemma hela dagen imon så den gör jag då.
Och visst, jag skulle kunna kolla på kurser inför höste men jag vet redan vad jag vill läsa. Problemet är bara att det jag vill läsa inte verkar finas i höst :(

Vi blev iaf KLARA med både projektrapporten och utvärderingsrapporten idag!!!!! :D
Så nu ska vi inte ses förra på onsdag och öva på redovisningarna. Härligt!
Fast jag kommer sakna gruppen när det är över :/

Nej men jag kan ju alltid skriva i mina fotoalbum. Har bara ett kvar nu. Har kommit fram till maj 2008. Ja det ska jag göra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0