Fast

Det är ju knäppt hur insatt man kan bli i ett tv-program! Igår var det som sagt sista delen av Familjen Annorlunda. Så tråkigt! Men efter programmet var jag inne på tv4.se/Familjenannorlunda, där hittade jag Familjen Johanssons hemsida! Visste inte att de hade en! Så då fastnade jag där i typ över en timma! ;P Alla barnen hade var sin sida, spanade in Linneas blogg! 12 år, men ändå intressant ;) Hon hade lagt trailern till Eclipse i sin blogg, me like!
Så familjen annorlunda kommer finnas kvar i mitt hjärta trots att programmet är slut haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0