Done

Så! Nu har jag ÄNTLIGEN skrivit klart i mina fotoalbum! Totalt har jag 22 stycken fotoalbum!! Helt galet! + en fotobok och ytterligare ett album som jag gjorde till min och Simons 1-årsdag för ett antal år sedan, men det albumet ligger hemma hos Simon.
Har jag nämnt att jag älskar foton ? ;P

Det är hela min livsberättelse i de där albumen, från att jag föddes fram till sommaren 2008. Jag tyckte det var bra att sluta där för sen började jag på högskolan, så det blev liksom ett naturligt slut. Jag har inte framkallat några foton från högskolan. Men det behöver inte betyda att jag aldrig mer kommer framkalla något, jag har bara slutat med det kontinuerliga framkallandet. Jag kommer säkerligen framkalla foton från särskilda tillfällen framöver. För det ÄR faktiskt lite roligare att ha fotona i ett fysiskt album än på datorn!

Jag var ju på VIP-dag på KappAhl idag by the way. Finns verkligen inte mycket att ha där, men jag hittade i alla fall en svart väst och ett par lila solglasögon! :)
Har även beställt kläder ur en katalog nu, de kommer nästa vecka så jag väntar med spänning! Älskar kläder!!

Ja foton och kläder. Det är nog lite av min passion, även om det kanske inte märks på klädfronten just. Men jag orkar inte skapa värsta modebloggen bara för det. Det finns tillräckligt med såna bloggar ändå och man kan väl ändå få gilla kläder utan att blogga om det? Känns som att de flesta skaffar blogg för att skriva om mode. Jag skriver bara om mitt liv. Det får räcka. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0