Diverse känt folk...

Här i min nya kategori konserter tänkte jag som namnet avslöjar samla de konserter jag varit på, men även andra random bilder på diverse känt folk... ;D
Så här kommer lite bilder: (klicka på bilderna för större bild)

Här trippar Carola...

Amanda Jenssen

Daniel Lemma

Anders Lundin ser sammanbiten ut...

Anders Fernett sjunger "Hungry Eyes"

Claes Eriksson från Galenskaparna sjunger "De ska va gött o leva"

Niklas Wahlgren letar efter sin Laila Bagge hehe ;)

Ja det var ett litet stickprov! ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0