BRA DAG IDAG!!!

Jag är GLAD :D Bra dag i skolan idag! Hände inget särskilt egentligen, men på föreläsningen gick vi sätta oss i våra projektgrupper och diskuttera individuella styrkor och utvecklingsområden i gruppen. Vi gav varandra feedback. Så intressant och skönt att få sagt saker! Jag fick massa bra feedback :) att jag är en pådrivare, genomförare, får saker gjort. Har bra struktur, har koll, ordning och reda på papper. Bra på att skriva, textredigerare. Att det känns tryggt att lämna texter till mig för då vet man att dom blir bra. Det var så otroligt roligt och stärkande att höra detta!!!

Så det har bara varit allmänt bra idag :) Vi blev klara med två uppgifter och solen sken, fåglarna sjöng och livet kändes helt okej. Tänk vad lättpåverkad man kan vara! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0