Väldigt mycket ledigt

Måndag morgon!! Inget att stressa över när man är ledig! ;)
Har haft en trevlig helg. Var ju som sagt på studentfest i lördags och sen såg vi Dear John på bio. Den var inte lika bra som The last song, ganska dåligt öppet slut, men den var ändå mysig och helt okej.

Igår hade jag och Simon en mysig dag på Marstrand och sen var jag i stan och fikade med Linda, Emanuel, Tove och Lemuel! :) Det var riktigt trevligt!


Idag blir nog en slappar-dag. Har knappt fattat att jag är ledig än. Framför allt nu när mina sommarjobb inte riktigt dragit igång än. Har ingenting att göra! Denna vecka har jag endast 2 timmar planerat och det är imorgon mellan typ 9-11. Ja förutom helgen då, mina helger innehåller alltid något. Så helgen är i alla fall planerad. Då ska jag jobba och sen bär det iväg till Nyhem!

Nu ska jag gå och försöka göra nåt vettigt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0