GREEN DAY

Konserten var helt sjukt grymt bra!!! :D
Förlåt Alexander Rybak, Takida, Kent och U2 men Green Day var nog bättre faktiskt!!
Jag är väl egentligen inget stort Green Day fan, har väl som de flesta lyssnat mest på American Idiot albumet, men efter konserten i lördags steg dom verkligen i mina ögon. Vilka underhållare!!!
De klämde in 28 låtar på 2,5 timma. Jag tror att de gick av scen och "avslutade" 2-3 gånger innan det var slut på riktigt, varje gång blev man lika glad när de kom tillbaka och fortsatte, det blev bara mer och mer av allt!
Det var underhållande, roligt och häftigt från den stunden Green Day steg in på scen fram tills sista raketen hade brunnit av! Tummen upp!

Här får ni ett liiiiiiiiitet urval av alla bilder jag tog under kvällen:









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0