Eclipse biopremiär

JA då har jag sett den!! :D
Okej jag ska erkänna, jag är lite besviken... Men jag måste skärpa mig! Det beror bara på att jag läste boken (igen) alldeles för nyss så jag har ju alla små detaljer i huvudet vilka man ändå inte kan få med i en film. Filmskaparna har gjort ett bra jobb och fått med det väsentligaste. Kärleksdramat, krigen, kampen, valen... Det är väl det Eclipse mest kretsar kring. Så jag ska inte klaga ;P Filmen var BRA!!!

Nu ska jag direkt läsa Breaking Dawn (igen) ;D Måste komma in i fortsättningen på historien. Tyvärr får vi vänta i ca 1 ½ år innan den har biopremiär :( Så vad kan man se fram emot här näst? Jo jag längtar tills Eclipse kommer ut på dvd så jag kan kolla på den hur många gånger jag vill! ;P 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0