Skådisar

Nej det blev aldrig något kul. När jag väl har tid för att göra något kul ska självklart saker och ting krångla!

Just nu sitter jag o letar movie-wallpapers. Finns så många bra filmer alltså!
De skådespelare jag gillar bäst är:
Ewan McGregor
Scarlett Johansson
Kristen Stewart
Robert Pattinson
Nicole Kidman
Jennifer Aniston
Ashton Kutcher
Tobey Maguire
Topher Grace
Elijah Wood
Anne Hathaway
Channing Tatum
Megan Fox
Shia Labeouf
Will Smith
Julia Roberts
Nicolas Cage
Jim Carrey
Morgan Freeman
Cameron Diaz
Oj vad många bra jag kunde komma på!
Finns säkert fler som jag inte kommer på just nu...

Men dessa är BRA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0