Let's get crazy

Inatt var visst inte meningen att jag skulle få sova mycket... Somnade inte före kl 1 som vanligt. Kl 4 kommer Grollan och skriker som en galning på balkongen så de va bara att gå upp o släppa in henne (ingen idé att ignorera henne för hon ger aldrig upp). Så släppte jag ut henne i huset o stängde min dörr. Men nej det var hon inte nöjd med så hon började krafsa på min dörr. Jag fick gå upp igen och öppnade min dörr, då sprang hon ner för trappan. Jag gick och la mig igen men typ 5 min senare kom hon igen och krafsade. Hon var inte nöjd med att jag inte följde med henne ner. Så det var bara att gå och öppna dörren igen. och hon är så smart den katten, hon verkligen tittade på mig och hade koll så jag verkligen följde med henne. Knäppis! Jag gav henne mat och då kom alla tre katterna springandes. Sen gick jag äntligen upp och la mig igen, då var kl halv 5 och jag tänkte hoppas jag somnar om nu! KL skulle ringa kvart över 7. Jag somnade om som tur var men det var inte länge, kl 5 kom Tigris och krafsade på min dörr för han ville jag skulle släppa ut honom. Så dt var bara att gå upp igen... SEN somnade jag om... I typ 1½ timma, halv 7 vaknade jag av att pappa och Ellinor hade gått upp. Suck. Sen sov jag väl en halvtimma till och sen ringde klockan.... Det var den natten.

Nu är jag super trött och huvudet värker men det är bara att köra på. Vill ha helg!!

(Föresten kom jag på vad filmen heter som jag inte kom ihåg igår eller när de va: The hot chick!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0