Ledig!!

Oj jag glömde ju Johnny Depp!! (och egentligen vill jag lista Zac Efron och Miley Cyrus också men det vågar man väl inte.)

I Torsdags var det i alla fall ett intressant prat om framtiden i olika grupper på examinationsseminariet i skolan. Mycket givande! Jag kände så igen mig i det många sa.
Efter det lunchade jag med Simon och vi såg äntligen Enchanted som jag har velat se aslänge. Den var söt!
Ja, Simon och jag har hängt sen dess hehe. Såg Get over it igår, också en B-film men ändå underhållande :)
Idag har det inte gjorts så mycket. Började ta bort julpyntet hehe.
Nu är jag hos Simon. Lyssnar på när han dammsugar ;P Snart är det nog fika.
Ohh imon ska jag jobba första gången sen i augusti!! :O

By the way, igår hade jag o Simon varit förlovade i 7 mån! (tillsammans i 3 år och 7 mån XD ) Tiden går fort!

Ska bara säga det igen: JAG ÄR LEDIG!! (i 1½ dag till, att jag ska jobba några timmar imon räknas inte ;P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0