Ledig dag

Jag hade en ledig dag idag. Helt oväntat. Men en dag går så fort! Hade massa tankar på vad jag ville göra, framförallt att jag ville göra något roligt! Men så blev det inte. Eller, jag vet inte.... Jag kan ändå inte vara missnöjd med dagen för jag fick gjort sånt jag behöver göra. Det tog tid så jag hade nog inte hunnit det någon annan vanlig dag heller...

Måste börja fundera på vad jag vill läsa för valbara kurser i höst. Så jag har suttit o kollat igenom massa kurser i typ 4 timmar idag.... Hittade några intressanta! Bla "Kommunikation och ledarskap" och  "Karriärplanering", låter kul! :)

Sen måste jag söka sommarjobb men det finns nästan inga ute! Hittar verkligen inga bra! Vet knappt vad jag vill ha så det är lite svårt...

Har just kollat på Ice Age 3 igen! Den är så bra :D Såg den första gången på bio i 3D! Det var häftigt!

Men nu ska jag nog sova snart. Måste upp typ halv 6 imon.... Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0