Filmfantast

Pluggandet fortsätter... Men igår var jag faktiskt ledig. Då var det ju trettondedag jul. Årshögtid i kyrkan. I tisdags såg jag Flickan som lekte me elden, och Step up 2....igen! Ikväll kommer Zandra hit!

På tal om film, fick lust att lista mina favoritfilmer:
1. New moon
2. Twilight
3. Hmm svårt. Men det får nog bli: Dirty dancing 2

Nej jag ger upp, det går inte att lista dem. Resten får bli i en klumpsumma:
Transformers, 13 snart 30, Avatar, Moulin Rouge, A walk to remember, The family man, Hanna Montana the movie (fjortis-varning jag vet men den ÄR faktiskt bra!) The notebook, Two weeks notice, Little black book, Mannen i mitt liv, Step up, Butterfly effect.
Sen kan man väl alltid nämna Harry Potter-filmerna, Pirates of the Carribean-filmerna och Härskarringen -de är ju självklart bra! Jag tycker Eragon var bra också, synd att de inte kan göra en tvåa. Pusch är också en bra film som jag väntar en tvåa på!
Åhh Ice Age får vi inte glömma!! Trean är bäst där.
Sen finns spiderman, He's just not that in to you, She's the man, Baksmällan, Camp Rock, åhhhh för att inte tala om Sorrorityboys, och en annan film, nej men hjälp jag har glömt vad den heter :O måste springa o kolla.... Nej jag hittade den inte. Men Hur man blir av med en kille på tio dagar, Se upp för dårarna, Grease, The island, 17 again, Mamma Mia och Australia är ytterligare grymt bra filmer!
Ja jag har väldigt blandad smak! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0