Åh

Jättejobbig dag i skolan idag!! :( :( :( Usch. Ibland känner jag mig så himla ensam trots att det finns tusentals studenter runt omkring mig... Missförstådd är ordet. Blä.

Föreläsning. Massa spring. Misslyckade försök att sälja böcker. Satte upp lappar överallt. Hade lite tur i oturen vid ett tillfälle. Pratat med jättemånga olika människor som jag varken träffat eller knappt vet namnet på. Krångel. Men nu verkar det i alla fall som om jag ska få sålt några böcker och jag har även fått tag på kontakter så jag kan köpa mig böcker! Hela kvällen har folk ringt och messen bara trillar in.

Men andra aspekter kvarstår dock. Men varför blir det alltid så? Jag fattar inte. Är det mig det är fel på? Överkänslig? Eller är folk helt okompetenta när det gäller kommunikation?
Ibland känns det som att de människor som aldrig sårat mig är lätta att räkna upp på en hand.

Ja väldigt jobbig dag helt enkelt som inte går att förklara.
Den BÖRJADE till och med dåligt. Men den kanske kan sluta lite bättre i alla fall ?!

LEDIG IMORGON!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0