Snö

Jaha i fredags började snön smälta och nu ligger det stora vattenpölar lite var stans ute, men imorgon ska det komma 1 dm snö till! Jag är nog en av få som inte har något emot all snö, men ska det var så ska de va. Jag tycker inte det är okej om det ska hålla på och smälta och sen komma ny snö om vartannat. Då får snön faktiskt  ta och bestämma sig!
Så här mycket snö låg det på min balkong innan den började smälta:


I mörker såg det ut så här: (Lägg märke till hur det hänger ner från räcket!)

På tal om balkongen. Nu sitter Elise ute på balkongen och skriker och vill komma in. Får la ta och släppa in henne så hon slipper snöfallet inatt. Och jag borde nog ta och gå och lägga mig nu...
God natt! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0