Seg helg...

Det tar verkligen 70 år innan jag kan logga in här, inte konstigt att jag inte kan uppdatera ofta... :S

Nu är det ännu en söndagkväll, ännu en vecka är över. Men jag måste säga att förra veckans söndagkväll var något bättre. Då var det Alla-Hjärtans-Dag och vi hade varit på bio!<3
Denna helgen har varit seg och lite tråkig... Det blev inte som jag tänkt mig. Det är snökaos ute vilket ställer till en del. Inte för att det har stoppat mig från att ge mig ut... I fredags när det var mörkt, kallt och vinden piskade och snön vräkte ner tog jag bilen och körde till Simon. En sträcka som vanligtvis tar mig ca 20 min att köra tog 45 min istället! :O Fick stanna två ggr och ta bort isbitar från vindrutetorkarbladen. Men jag kom fram hel och levande! ;)
Men sen hade vi tänkt gå på bröllopsmässan i stan igår men så blev det inte :/ Så det har väl varit en allmänt seg helg. Jag har kollat på "Forgetting Sarah Marshall" och "Världarnas krig". Har redan sett dem men de är bra och värda att se igen. Sen har vi sett melodifestivalen och spelat massa spel och sånt som vi brukar göra (:
Igår var vi ute och lekte i snön haha. Vi kastade oss från altanräcket och jag försökte bygga en grotta. Hade inte varit omöjligt med tanke på att snön är 1 meter djup på vissa ställen, men tyvärr så rasade den... ;/
Har skottat jättemycket också! Det känns i nacken idag kan jag säga...

Ja det är verkligen galet mycket snö ute! Nu är min balkong snart helt täckt! Och imon ska jag köra upp till Uddevalla så et är bara att hoppas på det bästa. Men jag tar det lugnt. Nu är det -19,1 grader ute!! :O

Idag fyller Matilda 20 år!! :D Grattis grattis!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0