Ännu en helg till ända

Jaha då var snart ännu en helg över. Denna helg har inte innehållit så mycket intressant, förutom Matildas 20-års fest igår! :)
I övrigt har det varit segt. Det blir la så, när väl helgen kommer är man så trött så man orkar inte göra nåt. Vi hyrde nya Fame-filmen idag men den var faktiskt inte bra måste jag säga. Dom försökte knö in så mycket i samma film, man fick aldrig någon kontakt med rollerna liksom. Jag fick ingen känsla. Så ett minus på den blir det allt.

I fredags var det ganska roligt i skolan faktiskt :) Helt plötsligt insåg vi att vi kommit längre än vi trott i vårt projekt! Göttans.

Imorgon är jag ledig. Eller a, jag finns tillgänglig hemma om man säger så. Ska justera och finslipa några texter som eventuellt skall mailas till mig. Men om inte lärarna vill lägga ut de individuella uppgifter som vi ska göra snart så har jag inget särskilt att göra. Både bra och dåligt. Ska maila och ringa lite men annars ska jag ägna mig åt att vara ledig hade jag tänkt! :D

Nej nu måste vi hitta på nåt! OS på tv:n i bakgrunden och jag BRYR MIG INTE!!! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0