Nya grejer

Beviset på hur fruset det är ute kom idag.
Det är så fruset, trots att det egentligen inte är så kallt, att min bildörr hade frusit fast så jag var tvungen att klättra in från andra sidan haha! Fick mig allt ett gott skratt där jag klev över handbromsen och ner bakom ratten!

Har jobbat på Tårtdecor idag. Det var ett tags sen sist så när jag kom in i butiken i morse blev det ett stort ÅHHHHHHHHHHH!!
Alltså ni bara måste kolla in Tårtdecors hemsida! Hur mycket nytt och sött som helst!!
Jag köpte några grejer av de nya cupcake-sortimentet som kommit in.
Jag köpte även två chokladformar för jag tänkte göra lite julgodis till julfesten i kyrkan på fredag.

Fick mig ett nytt recept på chokladmuffins också och är lite sugen på att göra frosting med lite julmotiv på. Men det får vänta. Hinner inte göra 50 såna tills på fredag eller hur många vi nu blir...! Även om det hade varit väldigt kul att bjuda på!
 

Efter min lilla inhandling på Tårtdecor åkte jag till Guldfynd och köpte mig ett armband och några nya örhängen.
Fick en ny mössa av mamma idag också hihi :)

Köpte även fortsättningen på en juldekorationssamling jag har, ett luciatåg närmare bestämt.
Och på tal om lucia så måste ni rösta på Orust Lucia! Skicka ett mail till [email protected] och rösta på nr 4! ;)

Sist men inte minst fick jag äntligen köpt mig Eclipse som ÄNTLIGEN släpptes på dvd i fredags!!! :D
Är egentligen SÅ sugen att sätta mig och kolla på den just nu, framför allt på allt extramaterial, men tyvärr har jag en hel del plugg som måste göras först... :(

Kollade på Idol bakom kulisserna förut. Intressant!
Blev sååå glad i fredags när Minnah gick vidare!! :D 
Minnah är grym!


Nej plugga var det...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0