Tror

Okej nu börjar jag tro på det SMHI sa att detta skulle bli den kallaste vintern på 1000 år. Eller jag är fortfarande lite skeptisk till 1000 år, hur vet man det liksom? Vad mätte man med för 1000 år sedan? Och hur har informationen bevarats? Men det är absolut den kallaset vintern på mycket länge, det håller jag med om! Jag menar, hur länge har snön legat nu? Sen november? Det är nästan så man börjar glömma hur det ser ut ute utan snö hehe...
Fruset är det i alla fall. Fruset, kallt och vitt.

Men juleljusen lyser mysigt upp den mörka vintern i fönster och på balkonger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0