Strömlös

När jag vaknade i morse var strömmen borta.
Det första jag tänkte var "ånej jag måste rädda mitt julgodis så det inte smälter!!"
Tur att vi har ett stort kallt skafferi när kylskåpet blir varmt! :)
Sen kom nästa problem; Ingen ström=Ont om vatten.
Det är vid såna här tillfällen som man inser hur beroende man är av vatten och ström.
Inget kaffe, kan inte sminka mig, inte borsta tänderna.... Jaha.
Och kallt började det bli också. Tur att det inte är -18 grader ute!!
Men just som jag skulle tända i vedspisen kom strömmen tillbaka.
Härligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0