Sista dagen i Uddevalla

Idag var min sista dag i Uddevalla.
Projektredovisningen gick helt okej, men av nån konstig anledning blir man ju sällan nöjd...
Nu är mina valbara kurser slut, ja nästan i alla fall.
Personalekonomin är slut, men arbetsrätten examineras 11 januari. Men jag har tänkt att blir klar med det som ska göras tills dess nu innan julafton så att jag faktiskt för en gångs skull får ha jullov sen!

Sen i januari kommer jag bara vara i Trollhättan igen.
Tänk, då har jag bara två kurser kvar, TVÅ!! :D Sen är jag HELT klar med min utbildning som personalvetare!!! :D :D :D Längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0