Julpyssel

Många grattis idag!
Grattis mamma & syster på Barbro-dagen!!
Grattis Madde på födelsedagen!!
Grattis Josefine på födelsedagen!!
Grattis grattis grattis!


Igår julpysslade jag med Alexandra & Wictoria!
Julmusiken strömmade ut från spotify och det luktade kaffe och mjuk pepparkaka!
Det tillverkades julgransdekorationer, skrevs julkort och broderades.
Riktigt mysigt var det! :)


Jag kände mig riktigt huslig där jag satt och broderade haha. 
Att brodera, sticka och sy osv är inte min starka sida, men jag tänkte att det var dags att försöka avsluta ett broderi jag började på för ca 8 år sedan...
Nu var tanken att jag skulle julpynta hemma men tiden rinner iväg och nu är det dags att åka hem till Therese för ännu mer julpyssel! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0