Jul på Liseberg

Brrrrr nu har jag nästan tinat!
Fy så kallt det är ute!
Vi har varit på Jul på Liseberg idag, det var super mysigt men oerhört kallt!
Mina tår blev så kalla att jag knappt kände dem tillslut...
Men det var det värt! :)

Förutom att det är allmänt mysigt och juligt att gå på Jul på Liseberg, så sjöng Peter Jöback och Solid Gospel vid stora scenen och Göteborgs Lucia korades! Sen blev det som vanligt provsmakning i bodarna och spelande på lyckohjulen. En kall och julstämningsfull dag!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0