I-landsproblem

Jag har ett problem. Ett STORT och allvarligt problem. Verkligen.
Jag har för mycket kläder!!
Men ofta är det ändå så att jag inte har nåt bra att ta på mig (det klassiska dilemmat).
Just nu har jag mina kläder i flera olika garderober och byråer.
Nu var det som så att jag köpte en ny klänning idag och när jag kom hem skulle jag rota fram nåt att matcha till, vad hittade jag inte då om jättefina och varma stickade tröjor. Min reaktion blev "Ja just det ja, de här!"
Hade helt glömt bort dem.
Tur att inte vintern är slut än så jag hinner använda dem, annars hade det känts väldigt onödigt.
Men problemet är ju egentligen inte att jag har för mycket kläder.
Problemet är att jag har för liten garderob.
:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0